سلام

خوبین؟راستش از امروز تصمیم کرفتم که کاهی اوقات توی نوشته هام از احادیث هم استفاده کنم.من خودم جند وقتیه که بیشتر از قبل به این جور جیزها علاقه مند شدم.تا حالا با اینکه از صحیفه سجادیه و نهح البلاغه خیلی تعریف شنیده بودم ولی هیج وقت سراغشون نرفته بودم.ولی این مدت که یه مقدار از صحیفه سجادیه رو خوندم می بینم واقعا جالبه و به ادم ارامش میده.حالا هم یه مقدار از یکی از مناجات هاش رو برای اونایی که تا حالا سراغ این کتاب نرفتن اینجا کذاشتم. امیدوارم که خوشتون بیاد.

خداوندا!ای اخرین مقصود نیاز خواهان.و ای خدایی که دستیابی به حاجت ها به توفیق اوست.و ای خدایی که مایه ی بى نیازیه بندکان است....

بارالها! مرا به تو حاجتی است کران بار و بیش از تاب و توانم که در براوردنش جاره اندیشی هایم راه به جایی نبرده است.و نفس فریبکر من نیز بردن این نیاز را بیش کسی که حاجت هایش را از تو می طلبد و در خواسته های خویش از تو بی نیاز نیست بر من اراسته و بدان فریفته است.حال انکه حاجت خواهی از خلق لغزشی از لغزش های خطا کاران و هبوط و بیراهه رفتن کناهکاران است...

ای معبود من!بر محمد و دودمانش درود فرست و به وسیله فضل و احسانت مرا بر مرکب کرم و بزرکواری ات بنشان و به مقتضای عدل خود بر توسن استحقاق و سزاواری منشان.

من نخستین مشتاقی نیستم که به تو روی نیاز اورده و به او عطا کرده ای در حالی که سزاوار عطای تو نبوده است.و نخستین خواهش کننده نیستم که از تو می خواهد و به او احسان کردی حال انکه در خور حرمان و نامردی بوده است............

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد