خداحافظ تا بعد از عید

دوستای خوبم سلام

دیگه کم کم بهار داره از راه میرسه و همه حسابی مشغولند.هر کسی برای بهار یه برنامه هایی داره وهمه در تلاشند تا این برنامه هاشون عملی بشه.امیدوارم همه تون امسال بهار و کلا سال خوبی داشته باشید.

امروز اومدم بگم من از امروز تا بعد از عید (۱۵ فروردین)دیگه نمی نویسم.

                                                            با امید موفقیت همه شما در سال جدید

                                                                                                     خداحافظ 

رویا یی بدون توانایی به واقعیت در آوردن آن هرگز به شما داده نمی شود.

عشق مانند یک سنگ فقط در یک جا قرار نمی گیرد. ان را باید مانند نان درست کرد در تمام مدت دوباره سازی کرد و ان را نو کرد.

اورسولاک لو گوین

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

هیچ کس لیاقت اشکهای تو را ندارد و کسی که چنین ارزشی دارد هیچ گاه باعث اشک ریختن تو نمی شود. 

از سر لطف به من بنگر

خدایا!

سر شار از گناهم اما میدانم اگر از سر لطف به من بنگری قلب من تطهیر خواهد شد و من نیز سیمای زیبای تو را به چشم دل خواهم دید.

معشوق من


فروغ فرخزاد
 

معشوق من

معشوق من
با آن تن برهنه ی بی شرم
بر ساقهای نیرومندش
چون مرگ ایستاد


خط های بیقرار مورب
اندامهای عاصی او را
در طرح استوارش
دنبال میکند

معشوق من
گوئی ز نسل های فراموش گشته است
گوئی که تاتاری
در انتهای چشمانش
پیوسته در کمین سواریست
گوئی که بربری
در برق پر طراوت دندانهایش
مجذوب خون گرم شکاریست



معشوق من
همچون طبیعت
مفهوم ناگزیر صریحی دارد
او با شکست من
قانون صادقانه ی قدرت را
تأئید میکند


او وحشیانه آزادست
مانند یک غریزه ی سالم
در عمق یک جزیره ی نامسکون
او پاک میکند
با پاره های خیمه ی مجنون
از کفش خود ، غبار خیابان را


معشوق من
همچون خداوندی ، در معبد نپال
گوئی از ابتدای وجودش
بیگانه بوده است
او
مردیست از قرون گذشته
یاد آور اصالت زیبائی



او در فضای خود
چون بوی کودکی
پیوسته خاطرات معصومی را
بیدار میکند
او مثل یک سرود خوش عامیانه است
سرشار از خشونت و عریانی


او با خلوص دوست میدارد
ذرات زندگی را
ذرات خاک را
غمهای آدمی را
غمهای پاک را
او با خلوص دوست میدارد
یک کوچه باغ دهکده را
یک درخت را
یک ظرف بستنی را
یک بند رخت را


معشوق من
انسان ساده ایست 



 

شریف ترین انسانها

زندگی بهترین مکتب است.

تجربه بهترین استاد است.

طبیعت بهترین کتاب است.

قلب بهترین معبد است.

خداوند بهترین دوست است.

و بهترین فرد کسی است که در هر نفسش به خدا عشق می ورزد .از هر انچه روی میدهد خرسند است و دست یاری به سوی افتادگان و محنت دیدگان می گشاید.

آه!تو!

تو جان جهان هستی

جوهر نور و لطافت بهشت!

مرا متبرک گردان

تا به نیروی عشقت در ارامش فرو روم

تا در اعمال روزانه ام شاهد عشق تو باشم

و شادی را به همه کسانی که در ظلمت ساکنند هدیه کنم